טיפים לבחירת צמיגים לרכב

צמיגים לרכב במבצע

צמיגים לרכב

למה לשלם סכומים גבוהים על צמיגים חדשים, אם אפשר בקלות רבה להשיג צמיגים איכותיים בעלות שם עולמי במחירי מבצע וליהנות משירות איכותי ומקצועי של חברת טייר דיל.
ניתן לרכוש צמיגים חדשים עם אחריות מלאה בקטגוריית צמיגים לרכב במבצע.
TireDeal – צמיגים לרכב במבצע, ניתן בקלות להשוות את מחירי הצמיגים החדשים לרכב.
את הצמיגים באתרי האינטרנט תוכלו לרכוש במבצעים משתלמים במיוחד ולקבל אחוזי הנחה גבוהים ממחירון הצמיגים המקורי בשוק.
החיפוש מאפשר למצוא את הצמיגים המתאימים ביותר לרכב בו אתם נוסעים מבלי לדעת מה הדגם של הצמיג, ואפילו לאתר את המקום הקרוב ביותר לביתכם בכדי להחליף את הצמיגים החדשים.
טייר דיל – למה לכם להיגרר ברחובות ולהתחיל להשוות מחירים ולחפש צמיגים כשיש לכם הכול זמין, מוכן ופשוט.
ברכישה של צמיגים לרכב במבצע תיהנו מהמחירים המשתלמים והאטרקטיביים ביותר של TireDeal, תזכו לשירות מקצועי, מהיר ואיכותי, תיהנו מהתקנה בפריסה ארצית ותזכו לקבל הכול בחבילה אחת הכוללת פירוק, התקנה ואיזון של הצמיגים החדשים ברכב שבו אתם נוסעים.
בנוסף תקבלו בעת הרכישה אחריות מלאה על הצמיגים שרכשתם.
מחירון צמיגים – מומלץ לבחור ביצרן צמיגים מוכר ובמשווק צמיגים בעל שם המסמל על איכות ומקצועיות.

ההמלצה שלנו היא לפני שאתם רוכשים צמיג חפשו תקן הנקרא ״יורו-לייבל״.
מדובר בתקן אירופאי אשר מאשר מוצרים הקשורים לתחום התחבורה כבר מספר שנים.

התקן עוסק בשלושה פרמטרים עיקריים המעידים על צמיג עמיד, איכותי, בעל בלימה אופטימאלית בתנאים קשים ואחיזה מצוינת של הרכב על הכביש.

צמיגים לרכב מודרניים מורכבים מתערובות סודיות של חומרים רבים.
לכל חומר יש תכונות ייחודיות, כמו גם חסרונות ייחודיים. מה שעושה צמיג טוב הוא מבנה מאוזן מבחינת היתרונות והחסרונות של החומרים המרכיבים אותו. מרכיב עיקרי נוסף בצמיגים הוא הפלדה. הפלדה, חומר קשה, תורמת רבות להתמודדות עם פגעי הדרך השונים, כגון בורות, מסמרים ואבנים.
רובדי פלדה מעניקים התנגדות מעולה לתנאי הדרך, ולכן הם מורכבים מתחת לסוליית הצמיג. צמיגים לרכב עשויים מחומרים רבים ומתרכובות שונות, רובם כמובן סודיים. אך המשותף לכל סוגי הצמיגים, החומרים והתרכובות,
הוא שהם מאבדים את תכונותיהם החיוביות לאורך זמן, ובאופן מואץ יותר כתוצאה מתחזוקה שאינה נכונה או מתאימה.
תהליך זה מוביל לפגיעה בנוחות ובבטיחות הנסיעה, ולכן חשוב לשמור על תחזוקה שוטפת של צמיגי הרכב, ולהחליפם במידת הצורך.

צמיגים לרכב השוואת מחירים – איך בוחרים צמיג בצורה נכונה?

צמיגים לרכב השוואת מחירים - איך בוחרים צמיג בצורה נכונה?

זיהיתם בלאי כלשהו בצמיג שלכם, והנה שוב הגיעה השעה להחליף את הצמיגים ברכב.
לצמיגים ברכב יש חשיבות גבוהה המשפיעה על הבטיחות שלנו ועל צריכת הדלק.

איך נדע איזה צמיגים כדאי לבחור?
צמיגים יקרים, ממותגים אשר יהיו עמידים לאורך זמן או צמיגים במחיר קצת יותר אטרקטיבי שעדיין נחשבים לאיכותיים וטובים?
המחירים משתנים בין היצרנים והספקים השונים של הצמיגים ברחבי הארץ.

צמיגים מהיבואן לצרכן

מחירון צמיגים המופיע באתר האינטרנט טייר דיל,  מאפשר לנו כצרכנים חכמים להשוות את המחירים
של צמיגים לרכב השונים לפי סוג הצמיג, שנת הייצור שלו ומאפייניו השונים. בצורה כזאת אנו יכולים להתאים
את הצמיג לצרכים שלנו, לתקציב העומד ברשותנו וליהנות משירות איכותי ומקצועי.

צמיגים זולים

צמיגים הם אביזר הרכב החשוב ביותר, הם הדבר היחיד שמבודד אתכם מהכביש והם אלה שיאפשרו לכם מרחק בלימה אופטימלי במקרה חירום. כמו כן, כאשר אתם בוחרים בצמיג דרך האינטרנט המחיר הוא גורם מהותי וחשוב, אך פרט למחיר יש לקחת גורמים חשובים נוספים כמו יצרנית הצמיגים, החומרים מהם הצמיגים מיוצרים, רמת השחיקה שלהם ועוד. בחרו בצמיגים המתאימים במידתם על פי הוראות היצרן.

יתרון נוסף של רכישת צמיגים באינטרנט על פי מחירון מעודכן, הוא שרוב האתרים מציגים את מחיר הצמיגים כולל התקנה, פירוק ואיזון גלגלים.

מה הקשר בין צמיגים לבין חיסכון בדלק?

ישנו קשר ישיר בין צמיג לבין צריכת דלק. ישנם צמיגים אשר מקטינים את התנגדות הצמיג לכביש ובכך מסייעים לנסיעה חסכונית יותר בדלק. אך למרות זאת חשוב לי לציין שישנם גורמים שונים המשפיעים על צריכת הדלק והצמיג הוא רק אחד מהם.

מה משמעות הסימונים על הצמיג?

על הצמיגים תוכלו למצוא סימונים שונים אשר הוטבעו עליהם. לא אסביר עכשיו על כל הסימונים אלא רק על שניים חשובים במיוחד. הראשון הוא הסימון של מידות הצמיג, זהו סימון בינלאומי שתמיד נראה אותו דבר. חשוב שהצמיגים שלכם יהיו במידה המתאימה. הסימון השני החשוב הוא תאריך הייצור של הצמיג המסומן על ידי 4 ספרות המציינות את השבוע בו יוצר ואת השנה.

מהו ה EU LABEL ומהו התווית האירופית?

ה EU LABEL והתווית האירופית הם בדיוק אותו דבר. זהו תקן אירופי אשר אומץ בישראל ועל פי התקן על כל צמיג הנמכר בארץ יש לציין בתווית מיוחדת את ביצועיו מבחינת צריכת הדלק, עוצמת הרעש ומרחק הבלימה בכביש רטוב. כל הצמיגים הנמכרים בצמיגי אנטון מסומנים בתווית זו (זוהי גם חובה על פי החוק).

צמיגים מחירים

קנייה של צמיגים חדשים דרך האינטרנט

היא הזדמנות של ממש, שכן האתרים השונים מעדכנים את מחירי הצמיגים באופן קבוע בהתאם לביקוש של אותו צמיג. פעמים רבות האתרים יוצאים במבצעים חסרי תקדים המאפשרים לנו לקנות סט צמיגים של חברה מוכרת במחיר מצחיק.

כך בקלות רבה, אנו יכולים להשוות מחירים, לבצע התאמה מדויקת של הצמיג לרכב בו אנו נוהגים וליהנות מהעובדה שהכל נעשה ב״שלט רחוק״ בלי מאמץ או טרטור מיותר.

צמיגים לאוטו

צמיגי מישלין חברת הצמיגים שמאמינה בפיתוח וחדשנות ע"י פיתוחים לתחום התחבורה מייצרים יותר וידידותי לסביבה.
החדשנות שלהם, שואף לשפר באופן מתמיד ועקבי את כל תרומת הצמיגים של מישלין לביטחון, תוחלת חיים,
חיסכון בדלק, נוחות ונוחות נהיגה, כדי להבטיח שללקוחות מישלין לא יצטרכו לבחור בין כל אחד מאלה המנוגדים לכאורה מופעים.

מישלין משתתפת בסדרת מירוצי המכוניות הפתוחים בעולם כדי לפתח ולהוכיח את הטכנולוגיות שלה במגוון רחב של מכוניות.
עם 17 רצופות מרוץ הכולל wins ב 24 שעות של לה מאן, מישלן משתמש בתוכניות ספורט שלה כדי ללמוד כל מה
שהוא יכול על צמיגים בתנאים שירות קיצוני.

טיפים לבחירת צמיגים לרכב

כל הצמיגים מישלין לבוא רגיל עם שלווה נוספת של המוח המסופק על ידי תוכנית מבטיח צמיגים מישלין כי מכבד 30 יום
ערבות שביעות רצון, מספק שטוח שינוי הצמיג סיוע וכולל אחריות קילומטראז מוגבל.

מישלין נוסדה ב -8989, קלרמונט-פראנד, ונקראת על שם אחיה המייסדים, אדוארד ואנדרה מישלין.

צמיגי קונטיננטל

קונטיננטל, שם נרדף לצמיגי איכות ולמצוינות ,חברה עם מערכת לפיתוח צמיגים מהטובות בעולם ,מציעה קו מוצרים מלא עבור רכב נוסעים, צמיגים למשאית קלה ,וגם עבור ציוד מקורי שמגיע בהרכבות ראשונות של רכבים המיובאים לארץ.

מדריך צמיגים

עוד משנת 1871,שיצרני הצמיגים לא ידעו את הרכב הצמיג חברת קונטיננטל כבר הייתה עטורת פרסים עבור השיפור והטכנולוגיות שהיא פיתחה עבור עולם הצמיגים . מן הטכנולוגיה הראשוניות שחברת קונטיננטל חתומה עליהם SportPlus וכן- ExtremeContact DWS06, צמיגים חסכוני אנרגיה EcoPlus טכנולוגיה הצמיגים המשולבים 70/30 כביש שטח , CrossContact LX20,

צמיגי קונטיננטל יודעת לספק ולצרכנים את הביצועים ואת הנוחות שהם דורשים מצמיג לרכב .

כל צמיגי המותג קונטיננטל עוברים בקת איכות בכדי לספק אמינות ביצועים וביטחון לנהג בזמן הנכון .

צמיגי גיטי  Champiro UHP1 של יצרנית צמיגים ג'יטי ראדיאל מבית חברת צמיג גיטי הוא צמיג קיץ אשר מקנה ביצועים גבוהים מאוד ואחיזת כביש חזקה בכבישים יבשים ורטובים כאחד. צמיג  Champiro UHP1 מספר יתרונות מרכזיים אשר הופכים אותו לצמיג מוביל בקטגוריה שלו.

ראשית גם צמיגים ה- Champiro UHP1 בדומה לצמיגים אחרים של היצרנית הסינגפורית נהנה מצע אמצעית היקפית אשר שומרת יציבות של הצמיג לאורך זמן גם במהירויות גבוהות ומקנה יכולות היגוי משופרות. השוליים החזקים של הצמיג גם הן מקנות לו תכונות של יציבות תודות למגע תמידי עם הכביש, מה שתורם ליציבות בעיקר בסיבובים ועיקולים.

התרכובת של צמיג ה- Champiro UHP1 הינה תרכובת בעלת נוסחה ייחודית שמורכבת מסיליקה ומשפרת את אחיזת הכביש של הרכב במשטחים רטובים ויבשים כאחד. מה בעוד מקנה לצמיג ה- Champiro UHP1 את יציבות הכביש על משטחים רטובים הם ארבעת החריצים ההיקפיים שלאורך חלקו החיצוני של הצמיג ומסייעים בסילוק המים מדרכו של הצמיג וכך מייצרים אחיזת כביש חזקה יותר ומניעת החלקה בתנאי כביש רטוב.

צמיג – Premium Contact  של יצרנית הצמיגים הגרמנית קונטיננטל הינו צמיג אשר מתאים למכוניות יוקרה בינוניות עד גדולות. צמיגים לרכב  Premium Contact   מיוצר בטכנולוגיות חדשניות אשר מקנות לו חריצי תלת מימד אשר מקנות לו יציבות כביש ונסיעה בטיחותית יותר בתנאי כביש רטוב. צמיגי קונטיננטל 5 Premium Contact  הוא אינו צמיג שנשחק בקלות לאור הטכנולוגיות הייחודיות והתרכובת ממנה מיוצר צמיגים, כאשר בנוסף הוא ידוע באיכויותיו לתמרונים מדויקים.

היתרון המרכזי של ה- Premium Contact 2 הוא כפי שציינו קודם לכן החריצים ההיקפיים המיוחדים שלו אשר מקנים לו יכולות לסילוק מים יעילה יותר, מה שמעלה את יעילות הנסיעה שלו על כביש רטוב. בנוסף הוא מקנה לצמיג ה- Premium Contact 2 יכולות עצירה משופרות ומקוצרות יותר בעיקר על משטחים רטובים תודות לאותן יכולות אך גם על גבי כביש יבש מרחקי העצירה שלו מתקצרים.

צמיגים לרכב בתל אביב

צמיג לרכב מבנה הבלוקים שעל גבי חלקו החיצוני של הצמיג הוא מבנה אסימטרי. היתרון המרכזי של מבנה בלוקים אסימטרי הוא העובדה שהצמיד נמצא בכל זמן במגע תמידי עם הכביש. המגע עם הכביש, במיוחד בנסיעה במהירויות גבוהות הוא זה שמקנה לצמיג את היציבות הגבוהה שלו. בנוסף גם שולי הצמיג הם בעלי מבנה ייחודי כך שגם היכולות שלו לנסיעה מהירה בסיבובים תוך שמירה על יציבות מקסימלית היא גבוהה.

חשוב לדעת – מבנה הצמיגים

לאחר שקיבלתם מידע בסיסי בנוגע לרכישת צמיגים חדשים, חשוב כי תקראו קצת על האופן בו הצמיגים המודרניים בנויים. הדבר חשוב, משום שידע על מבנה הצמיגים יעזור לכם לענות על שאלות בסיסיות וחשובות בנוגע להתקנתם ותחזוקתם, כמו גם לחשיבות שיש ברכישת צמיגים איכותיים לרכב כגון צמיגי קונטיננטל , צמיגי גודייר , צמיגי מישלין .
ראשית, חשוב להדגיש כי צמיגים בנויים משלושה חלקים עיקריים: שפה, סוליה ודופן. הצמיגים המודרניים הם, ברוב הגדול של המקרים, צמיגים רדיאליים ונטולי אבוב פנימי. הם נחשבים לסוג הפופולרי ביותר, והם בנויים בצורה של חגורות רוחביות.
הצמיגים המודרניים מורכבים מתערובות סודיות של חומרים רבים. לכל חומר יש תכונות ייחודיות, כמו גם חסרונות ייחודיים. מה שעושה צמיג טוב הוא מבנה מאוזן מבחינת היתרונות והחסרונות של החומרים המרכיבים אותו. לדוגמא, הניילון, מרכיב פופולרי בצמיגים רבים, הוא חומר עמיד וחזק. אולם, החיסרון הגדול שלו הוא היותו רך, כך שבעת מגע עם הקרקע הצמיג מקבל צורה שטוחה במקום מעוגלת. בעוד ש"חיסרון" זה דווקא מהווה יתרון במרוצי שטח, הוא אינו מתאים לשוק הפרטי, ולכן הניילון אינו מהווה מרכיב עיקרי בצמיגים לשוק זה.

באיזה מצבים ומה התדירות שהרכב זקוק לכיוון פרונט ?

1. אחת לשנה.
2. בעת החלפת הצמיגים של הרכב או חלקים אחרים המשפיעים על האיזון של הגלגלים.
3. במקרה של תאונה או במקרה בו הרכב פגע במכשול, אבן גדולה או עלה על מדרכה גבוהה.
4. כאשר יש שחיקה של אחד הצמיגים.
5. כאשר מרגישים סטייה בזמן הנסיעה או רעידות בהגה.

מדוע חשוב לבצע כיוון פרונט ?

• כיוון פרונט תקין מספק לנו זווית היגוי אופטימלית.
• כיוון פרונט משפר את תחושת הנסיעה ומאפשר נהיגה נוחה ובטיחותית.
• כיוון פרונט מאפשר שליטה מהירה בהגה גם במזג אוויר קיצוני.
• כיוון פרונט מאפשרת אחיזת כביש תקינה ומרחק בלימה אופטימלי במצבים של בלימת פתע.
• כיוון פרונט מאריך את חיי הצמיגים ושומר על מערכת ההיגוי של הרכב.
• כיוון פרונט וטיפול נכון ברכב מאפשר למכור את הרכב במחיר מחירון.

לסיכום, טיפולים כמו איזון גלגלים, כיוון פרונט, תחזוקת צמיגים ושאר פעולות המספקות נהיגה בטיחותית, חשוב לעשות במוסכים מורשים דרך בעלי מקצוע מנוסים ומקצועיים. המחירים לכיוון פרונט ולטיפולים מסוג זה משתנים ממקום למקום ונעים בטווח של בין 150-400 שקלים לטיפול.

צמיגים לרכב בתל אביב

 

השארת תגובה